tirsdag 22. september 2009

Drinking in London the Eirik way ;)

Kvelden starta med at eg tok en shot av min favoritt drinken min Jacky før me gjorde oss klar te å gå på baren walkabout i haftersbury avenue nord for Leicester Square. Meg og Ingrid kjøpte ei stor mugge med Smirnoff og battery og etter det ble kvelden bare bedre! Ingrid skulle ha franskprøve dagen etterpå så hu reiste hjem halv 1 så itte det tok Eirik turen te 1 79 CXR og blei kjent me en dude så eg ikke huske navne på men han va jaffal arkitekt og litt av den eldre typen men koselige så faen!

Itte å ha fått litt gratis drikker av bartenderen fordi han var i rett ”mood” så tok eg turen te Escape der det va et dragshow av ingen andre enn ”Glam Jam”.. Di sang og underhold baren med goe klassikere med litt ekstra dragshow touch! Så komme det ei hyggelige jenta som hette Charlie og snakke me meg.. Endelig e ikke mobilen den einaste eg ”snakke” med. Begynte å bli litt dyrt å ringa te Heidi hjemma i Norge ;) Ittepå kom kompisen Cory og begge går på Wimbledon University og studere art.

Så begynte di andre dragfolkå å ta heilt av når Beyonce sin sang ”Single Ladies” kom på.. Va jo faen akkurat så å se musikkvideoen bare at d va menn og ikke dame =P Hadde rett og slett en fantastisk nått!! Tenke eg ikke ska gå inn i detaljer på hva som skjedde resten av kvelden fordi noen av foreldrene vårs lese denne bloggen.
Nye oppdateringen fra utelivet i London kommer snart ;)

2 kommentarer:

  1. til Karina

    Det høres knall kjekt ut å vær i London, i ein egen leilighet. Shoppa på Asda, og innreda rommene. Det e veldig bra at dåkk skrive så mye så dåkk gjørr, det høres nesten ut som om det e du, Karina så fortelle dette te meg. Leiligheten va knall fine, og det e bra dåkk har fått fiksa tven og internettet.

    Det e veldig rart at du e så langt borte, for det føles ut som du e hjemma, at du sitte på dataen nere i kjellåren. Du e langt vekke, men la oss håpa at det ikkje komme te å følas sånn. Eg har nå lest igjønå heila bloggen, fra topp te tå, og kose meg når eg lese dette.

    Eg håpe du lære mye der borte, og at du har det sinnsykt kjekt. Også håpe eg at pengene komme te å holda ein veldig goe stonn. Og så kult at du har lyst te å holda på me frivillighetsarbeid.

    Savne deg, søstårå mi, men som sagt, du e ikkje så langt borte. Me facebook, denne bloggen, msn og skype kan eg bare lata som om du e her hjemma, og sitte ner i kjellåren. Kos deg <3

    Hilsen Vibeke

    Btw, om Brighton e langt onna der du bor? :)

    SvarSlett
  2. Så søde du e! <3 det e ca 1 og 1/2 time onna ;)

    SvarSlett