torsdag 10. september 2009

Meg og Ingrid <3

Eirik har reist på tur, og latt oss to jenter ver aleina i London. Woho? aaanyway!

Tirsdag!
Mens Ingrid va på skolen, så fikste meg og Eirik litt hjemma. Han trengte å gå te ASDA og kjøba et par ting, så me gjor det fust før me prøvde å komma oss inn på internett på Starbucks. Det gjekk ikkje :( (men det går nå! forklare seinare) Så itte ein liten bytur stakk me bare hjem igjen. Eirik, så heldige han e, fant ud at an fekk et stipend fra Roehampton sånt heilt uden videre på 10.000!! Meg og Ingrid sjalu? Aaaaldrigt.... Så han fant ligasågreit ud at an sko svi av tusen av di på ansikts og kroppsmassasje :P an e litt sjønne og. Så når an då kom hjem på kvellen te meg og Ingrid så satt og spiste "studentmaten" vår, seie an bare "Åh det va deiligt me ein massasje! Eg føle meg så oppfriska!".......... Eeeh, ja :P

Onsdag!

I dag møtte eg Ingrid i sentrum før me tog turen te den eine lokale banken, HSBC, for å prøva å åbna ein konto. Me tenkte me bare ska åbna ein felleskonto siden me bare har sånn 3-4 regninger å betale i måneden. (Strøm, TV++, leia og sånn) Når me hadde såde og venta i ein time (ikje at meg og Ingrid kjede oss når me e i samen :P) så får me beskjed at me må åbna konto nermare ein av skolane våre, for av ein eller aen grunn viste kje bankfolkå om skolen te Ingrid... Då va jo meg og Ingrid i et heilt fantastisk humør ittepå, så når me kom hjem satte me oss bare rett ner i sofaen og såg film heller. Någe me har gjort mye di siste dagene :P Sånt skjer når me har rydda på plass alt, (eg og Eirik har jaffal det, Ingrid henge litt itte) og me ikje har tv-kanaler eller skole å fokusere på ennå. Det va forresten i dag Eirik forlot oss, men an komme tebage itte helgå!

Siden det nå bare va meg og Ingrid hjemme fant me ut at, "Hei! me stikke te sentrum og ser foballkamp!", någe begge va sinnsykt gira på. Så når me endeligt komme oss ner te byn, finne me ut at alle pubene (det va MANGE) e allerede fodle me eldre menn i dress som skrige og følge ivrig me på kampen. Dååå blei plutseligt meg og Ingrid litt pysete. Det e mye enklere å ver i ein hallfodle pub, for at an så fulles opp ittepå, enn at me e di siste (og vell og merka nesten einaste ungjentene) så komme inn . Så då ente me heller opp forran sofaen hjemma me øl og smirnoff og nachos chips( og Hannah Montana The Movie <3), me et løfte at på lørdag! Då SKA me se foballkamp... Me må bare møda opp ein time tidligere og vell så det. Men me va fornødde me kvellen uansett, for me kom oss jaffal ud.....og det e jo et steg i seg sjøl...og det e jo bere enn ingenting.... unnskyldninger, unnskyldninger ^^... :P


Torsdag!

Både meg og Ingrid drøyde an vell lenge te sengs idag, før me kom oss opp å spiste frokost. Så såg me The Dutchess, før me tog å rydda litt. Nå befinne me oss på Starbucks (på et driiiit dyrt internett), og prøve å utnytte denne usannsynligt dyre internetten best muligt.. Då skrive eg jo selvfølgeligt på bloggen! Ingrid prøve å få te mobilen og hennes engelske nr, men det går kje heilt itte planen. Men det kom jo ikje som någe bomba! Me ein gang hu har fått engelsk nr ska eg få na te å posta det her, så kan dåkk få tag i na! Når me e ferige her, ska me turan bort te ASDA for å handle litt, før me ska hjem. Ingrid må rydde resten av romme sitt og eg har fonne ud eg ska sortere alt musikken min. Sinnsykt mye fritids :P
Me savne alle hjemme veldigt mye! Og håbe at alle har det bra!

Snakkis snart igjen! Neste gang me komme på Starbucks nette kan eg legge ut bilder av leiligheten! Woho!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar