søndag 27. september 2009

Snart nye uga!

E nok meg så skrive igjen, (Karina asså), for både Ingrid og Eirik e ganske slappe i formen... ;) If u get my drift^^... Eg har jaffal hatt det kjempe kjekt di siste dagene, for eg har hatt besøg av Pål!!!! :D

Han kom på onsdag, og då hadde meg og Ingrid lagt kaga og litt sånn... men me spiste an kje, for.. ja.. me har kje di beste kokke egenskapene... :P
Eirik har stort sett våre ude og drokke kver dag (kor han får pengene ifra vett ikje eg :P), men det hørres ud som han kose seg då! :D Ingrid har hatt ein svere rapport så sko skrivast, så det e det hu har holdt på med. Meg og Pål derimot (sorry folkens, eg så skrive og då får dåkk bare lesa om ka me har gjort :), har våre på sightseeing og shopping di siste dagene. Me har vert både på London Aquarium og London Dungeon + shopt i Oxford Street. Så eg e ein del fattigere nå då, det henge kje så bra isamen me at eg e student, men men.. Eg får heller skjerpa meg på andre ting ;)
!
OH! Om to ugår får me ennå nytt besøg!! Då komme bestevenninnå mi Elisabeth på besøg! Helgå itte hu komme Mona, så e venn me alle oss 3, og itte det eingang komme morå og systrå te Ingrid, så me får jaffal nok besøg framøve ;)

Så nå har me komt te syndag, alle 3 ligge slakt av forskjellige gronner, og me må rydda og vaska litt i leiligheten så an e klar for den nye ugå. eg har og kjøpt Sims3 te di kjedelige og triste stondene aleina :P (ja eg vett d e litt lamt, men eg bryr meg kje! ;) ), og det ser og ud som om både Eirik og Ingrid vil ver me å spleisa på det, så di og kan bruga spele.

Ellers e det kje så mye nytt å fortella. Me savne jo alle selvfølgeligt Stavanger, og vennene våre, men me greie oss heldigvis ganske bra isamen ;)...

Eg får ennå kje lasta opp bilder! Beklage så mye! Bloggen bler så kjedelige synst eg uden bilder, men eg får der rett og slett ikje te :S Någen så har någen tips te korfor?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar