lørdag 19. september 2009

Ferdig med steinalderen og null internett!

Me har endeligt fått internett! Woho! Kanon herligt å ha litt kontakt med omverdenen igjen! Sykt rart koss avhengie me egentligt e av internettet :P anyways!

Nå har endeligt meg og Eirik og begynt på skolen. Så eg tenkte sko fortelle litt om min skolekverdag så langt. Ingrid har fått i oppdrag å skriva et innlegg om leiligheten med bilder av an og sånn, så det komme sikkert inn snart.

Karina sin kverdag!
Fuste skoledagen min va på torsdag. Då møtte alle di internasjonale elevene (me e 900 stk!!) opp på Rose Theatre i Kingston kor me fekk hørra någen taler og blei introdusert te di viktigste på skolen. Eg va så heldige at eg blei kjente me ei svenske jenta så hette Elin,me ein gang, og me har skikkeligt fonne tonen! Så resten av dagen gjekk eg klistra rondt me hu, kor me møtte andre studenter, gjekk på forskjellige stands og lerte om alle tilbudå skolen har å tilby. Kingston University e heilt enormt stort, så det e nok å velga mellom!
Viss någen e interesserte kan du finna info om skolen her:
http://www.kingston.ac.uk/aboutkingstonuniversity/location/

Fredagen va den store "enrolment" dagen, kor me endeligt fekk studentbevis! Så nå e eg offisielt ein Kingston University student! :D Fekk og endeligt ordna me ein bankkonto, så nå kan me starta å betala regninger og leia. Istedenfor å jobba vedsiden av skolen, vurdere eg å jobbe som frivillig. Kingston har et enormt nettverk og mulighedene e sinnsykt mange innen frivillighetsarbeid. Og selvfølgelig ser det jo veldig bra ut på CV'en.

Når eg endeligt kom hjem på fredagen, (itte et par i øl i sentrum me mangen andre Kingston studenter), blei eg møtt av to veldigt glade og litt småtipsy romkamerater så gjor seg klar for ein kvell på byn. Me hadde akkurat då og fått internett så når di gjekk ud for kvellen blei eg siddanes og gjør ingenting forran pc'en. Bare surfte rondt. Herligt!

Så idag, altså lørdag, ska jaffal meg og Ingrid ner te Kingston for å møte Elin og någen andre, og forhåbentligtvis sjekka ud nattelivet der. Eg har greid å blitt syge, så det bler nok ikje så seine kvell for min del.
Ingrid sitt innlegg, MED BILDER, komme snart!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar