lørdag 8. august 2009

13 dagår ijen!

I går va d akkurat 2 ugår t me flytte, så i dag e d 13 dagår ijen i Norge for oss tri!


I dag e d eg (Ingrid) som har fått i oppgave å skriva et innlegg her i bloggen vår, så eg tenkte eg kan fortella litt om min og Eirik sin skole, EBSL :)

Litt fakta:
Skolen e då den bygningen midt i parken, Regent's Park. Den e England's største privat skole og di undervise bare International Business og Event Management dr.

Me bjunne skolen ei uga itte Karina, altså 7. september. Eg syns d va litt seint, men eg har funne ud at dette egentli e ganske tidlig å bjunna i England, siden mange andre bjunne i oktober...så me e faktisk någen av di fyste som reise bort.

Eirik lige denne skolen veldig godt siden d e ein veldig sosse skole og d e han som kan mye om dn. Sånn som han seie så e d faktisk dr Hennes & Mauritz arvingen går, så han vett kem han ska leida itte ;) Håbe bare d e ein gutt då Eirik, ellår så e d isje så veldig sansynlig at du kan hooka opp me han :P Eg må sei at eg e litt mer skeptiske for alle disse sossene, men me får se om Eirik har rett...

Eg glede mg hvertfall t å flytta nå, å bare begynna på vårt nye liv i London!

Då va vell d alt eg hadde å sei for i dag :) (håbe du e fornøyd nå Karina ^^,)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar