søndag 2. august 2009

Svert steg!...

I dag, fuste søndagen i August, slo det meg at om mindre enn ein måned har eg flytta te London, og at eg ikje komme te å bo i Stavanger igjen på ein del år. Det va ganske trist å tenka på, men aligavell e det så sinnsykt spennande.

Men ja! Det va derfor eg oppretta denne bloggen! ;-D Så meg og Ingrid konne skriva koss me har d ute i det store utland, så "avstanden" mellom oss og alle me bryr oss om ikje bler så stor. Så her komme sikkårt både meg og Ingrid te å skriva mye rart framøve, både om koss d e å bo i London, og koss d e å ver langt vekke fra alle me bryr oss om. Kan jo faktiskt ver at alle andre egentligt gjer litt f** at me har reist vekk, og i det tilfelle e denne bloggen litt bortkasta^^, men eg SATSE på (og krysse fingrane for) at d e jaffal någen så synst denne bloggen kan ver litt kjekke å lesa.

Eg tenkte å begynna me, fust og fremst for min egen del, å ramsa opp ting så må gjørs og sånn før me flytte.

1. Kjøba flybilletter ner! ---> finn og ud kor mye me må betala for ekstra bagasje, for d bler marr enn ein bag me har me oss.

2. Pakka og gjør alt klart ( det komme te å ble sinnsykt vanskeligt å bare velga me seg någe å ta me, vil jo helst ha me alt!)

3. Ha farvellfest --> har allerede sendt ud invites på facebook te grillings hjemma hos meg, te di så eg bryr meg mest om. (Her komme det te å ble veeeelidgt mye grining, jaffal fra mi sia :-P )

4. Finna ein plass å bo, meeens me ser itte leilighet! --> me må jo og bestemma oss om me vil ha ein møblert, delvis møblert eller ikje møblert leilighet.

5. Finn leilighet! --> Passa på at d e ein skikkelige ein, og at kontrakten e i orden!

6. Ha kontroll på alt fra gass, strøm, internett og telefon regninger og ting så komme te å komma.

7. Få alt på plass i leiligheten (forhåbentligvis før skolen begynne), og det vil og sei kjøba alt me trenge te skole og te leilgheten (Kom jo fust på nå at må me jo kjøba sånn ting så dopapir, vaskemiddel, mel og sukker og sånn sjøl! :-P)

8. Begynn på skolene våre, eg på Kingston University og Ingrid på Regents college.


Grue meg og glede meg samtidigt! Kjenne at d bler utroligt kjekt og spennande å begynna på ein heilt nye skole i et aent land, men samtidigt komme eg te å savna alle her hjemma så sinnsykt masse :) D e då eg e glae for at me har mobil, facebook, og skype typisk! :D

Skrive snart igjen, ska få Ingrid og te å begynna å legga ud om sitt.

xoxo Karina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar