fredag 21. august 2009

Dag 1, og allerede hjemlengsel...!

Nå har me endeligt komt oss bort te London! Utroligt spennande, men samtidigt utroligt nifst!..
Me starta dagen me å ble kjent me to kjekke damår på flye, som og sko bo på KFUK-huset, så me bestemte oss for å dela ein taxi derte. Meg og Ingrid i et fint tomannsrom, og Eirik i det han kalle et lite kott. KFUK-huset e kjempe bra, og det ligge i et kanonfint strøk!
Se bildet i full størrelseHer har du et lite bilde av det :) Aaanyway, det fusta me gjor va jo å sjekka inn, kor meg og Ingrid betale £36 ca for ein natt. Då e frokost, lunsj, dynetrekk og håndkle og sånn inkludert. Me fekk tilogme ein velkomst lapp med navne vårt på, og ein drops som velkomstgave på sengå :)

Kl 13:00 møtte me opp hos den fuste megleren me avtalte møte me. Han hett Robert, og jobde for Dexter's. Han viste oss 3 leiligheter, kor den fuste va ganske shabby, den andre va heilt okei (£1500 inkludert varmt vann og sånn) og den tredje va kjempe fine og veldig sentral (sko få an for £1600). Dette va forresten i Putney område, rett me hovedgadå, så selve område e veldig greit. Det me må tenka på e ka så bler enklast for oss, når d gjelde å komma oss te og fra skolen.

Itte møte me Robert, gjekk me rondt te di forskjellige meglerene og avtalte et par te møter som me ska ha framøve. Deritte tog me turen te Hammersmith (som ligge litt nermere London), for å sjekka ud det område. Det bler kanskje litt i det lengsta laget for meg, men passe veldigt godt for Ingrid og eventuelt Eirik. For Eirik har kje heilt greid å bestemma seg ennå for kor an vil gå ;) Valge står mellom Roehampton og Regent's college.

Så tog me turen hjem, og geekte litt marr på det trådløse internette me har på romme (bare £5 for ein heile uga!), for å se om me fant flerne leiligheter. Me ringe meglere og di ringe oss i ett sett, så det bler nokk ein dyre telefonregning på alle oss tror eg :) Meg og Ingrid tog ein ganske tilige kvell, mens Eirik (så søde som an e) e ute på tur ;)....

Både meg og Ingrid kjenne me lide litt av hjemlengsel allerede, eg kjenne d jaffal veldigt godt, så brukte heile morningen min på å grina :P ... men eg tror d bler bedre bare me finne oss ein leilighet, og komme oss litt merr inni det. Tenk at London ska ver vårt hjem!!!....I 3 år!!

Ska få Ingrid eller Eirik te å skriva i mårå og fortella koss leilighetjakten går ;)

Så nå tar meg og Ingrid kvellen <3 God natt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar