søndag 16. august 2009

Ka ska eg ha me ?

Nå nerme det seg sinnsykt fort London! Glede meg fantastiskt mye kjenne eg! Men nå e jo det stora spørsmålet, ka ska eg pakka??? Har fonne ud ca ka eg ska ha me meg av ting, sånn så hard disken min, ipoden, kamera, litt bilder og bøker osv. Sminke, smykker og armbånd e og i boks! Her e det eg ska ha me meg av sminke og sånn "jenteting"!
Og her e litt av det så bler igjen:


Det så bler det vanskeliga e jo klenå! Må jo tenka at det begynne å ble kaldere i været, så shortser og kortbukser kan eg drøya litt sånn nå i fuste omgang. Men! Eg har jo så sinnsykt mye kjekke t-skjorter, topper og bokser, for ikje å snakka om kjoler! Så d e mitt store prosjekt di neste dagene. Må huska at eg bare har to kofferter eg kan pakka i. Den eine kjupte eg faktiskt nettopp!



Så nå e d bare pakking og COLDPLAY konsert så e igjen for meg og Ingrid før me reise ner te London! :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar