lørdag 22. august 2009

Eirik sitt fuste innlegg

Javel folkens, då va det min tur å ”blogga” litt! Dagen i dag begynte med at Karina og Ingrid va flinke å spiste frokost og hadde matpakke mens eg låg litt frampå i kotte mitt. Me hadde fonne en perfekt leilighet i Barnes så me reiste ner for å se på. Det va en fin leilighet over 2 plan med 3 greie soverom og goe plass på kjøkkene og an går for £1395. Me har lagt inn bud og få veda om me får an på mandag så nå e d bare å gå å venta! Eg tenkte å ta turen ut og oppleve utelivet i kveld for å se om d e någen bra barar mens jentene tar en rolige kveld i dag åg. Di har begynt å snakka om hjemlengsel? Ke skjer mann? Me har bare vært her i 2 dage så begynne di me det.. Jaja, girls will be girls and Eirik will be Eirik. Eg ska fortella alt om utelivet i mårå.

Lots of love from sexy, YET intelligent Eirik ;)

2 kommentarer: