onsdag 5. august 2009

Ein te!

Fust hadde eg bare tenkt å fortella om koss eg snakte me ein megler idag, og at me har greid å avtalt møde te me komme ner. MEN, fant akkurat ud at Eirik (vår veldig veldig guttegalne kompis) kom seg inn på skole i London han og, så han bler me oss! :D Då blei me plutseligt 3. Og då funka bloggsiå vår (norwegiangirlsinlondon) litt dårligt... men men! Eg e bare gla me fekk Eirik me oss eg! Han lage maaaaasse liv ;) Både på godt og vondt!

Når eg får di andre to aktive på denne bloggen, så får sikkårt di så lese an (viss d i det heile tatt e någen), lesa masse drid :P ... unnskylde oss alle på forhånd eg då!

Og så når eg sidde sånn så nå, småseint på kvellen, så bler eg jo selvfølgeligt veldigt sentimentale når eg hørre sangår så dette:
http://www.youtube.com/watch?v=luIRLVj7LtA&feature=quicklist
Ja eg vett d e Miley Cyrus, men sangen e jo ganske søde då :P

Men ja, så te neste gang e d å finna fly og boplass te Eirik for di fuste ugene me reise ner!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar